Autor: Klopfstein
Datum: 23.01.12 12:15
Registriert bin ich ja schon eine ganze Weile. Hat wahrscheinlich aus irgendeinem Grund technischer Natur beim ersten Mal nicht geklappt, denn heute ging es schnell mit einer Antwort. Hier ist sie:
"Dear client,
Acording to terms of use the service as regular users pct. 14. :
„Purchasing "CFR online tickets " can be achieved for the entire period of sale in advance, but the request cannot be realised later than 24 hours of the beginning of journey. Respectively it may be required "CFR online tickets " with 30 days in advance, except for trains running within 24 hours from the submission of the claim in the system. „
Best regards CFR Calatori-OCESEE."
Jaaaa, " .can be achieved for the entire period of sale in advance" und "with 30 days in advance" bringe ich schwer unter einen Hut, möchte aber jetzt doch den Schluss ziehen, dass 30 Tage im Voraus und nicht länger im Voraus möglich ist, denn das ist es ja auch, was sich online zeigt, wenn man eine Buchung simuliert.
"
LG
Klopfstein
|
|