Autor: rombaer
Datum: 09.08.07 17:39
Hallo Forumsfreunde
Hat jemand von Euch die Lust, die Zeit und vor allem das Koennen, folgenden Text zu uebersetzen ? Es ist jemand der eine schwer kranke Tochter hat und diese am 19. August ins Ausland zu Behandlung schicken will. Wenn ich es koennte, dann wuerde ich das selber uebersetzen. Aber das ist mir viel zu schwer mit diesen vielen Fachausdruecken.
Herzlichen Dank fuer den Fall, dass sich jemand an diesen Briet getraut. Es muesste natuerlich auch absolut korrekt uebersetzt sein. Hier geht es schliesslich um das Leben eines Maedchens http://www.motociclism.ro/forum/index.php?act=Attach&type=post&id=212984
***********************************************************************************************************
Data consultului:6.11.2006
Pacient: Stelian Meda, data nasterii:10.07.2006
Medic curant:Dr. Gherghiceanu Rodica
Diagnostic:Tetrapareza spastica rin factori ante,peri si postnatali
Observatii:
Sugar de sex feminin in varsta de 4 luni se interneaza pentru intarzierea achizitiilor motorii. Retinem din anamneza: provine din sarcina cu incompabilitate Rh,sangerari , nascuta la varsta gestationala 35 saptamani, operatie cezariana (membrane rupte prematur), Apgar8, hipocalcemie,hipoglicemie neonatala tranzitorie.
Examen clinic somatic normal greutate 5800g, Perimetru cranian 41, FA 2.5/3cm,examen neurologic: prezinta spasticitate importanta ca tetrapareza spastica.
Reflex optico facial absent,acustico-facial prezent. Reactie de redresare-absent, Moro+, Galant absent,suspensia subaxiala nu este posibila ,reactia laterala de aductie absenta,copilul mentine decubit dorsal cu membrele superioare in “candelabru”, pumnii inchisi,policele adus,membrele inferioare in tripla flexie. Hipotonie piramidala a muschilor model flexie, control al capului in zona Gesell i-ii, proba de tractiune relative buna, dar proba Collis orizontala si verticala ca si proba Peiper-aspect neonatal, hipotonie axiala.
Examenul EEG- traseu de somn natural- aspect de unde hipovoltate θ,Δ, in toate derivatiile , predominant cele frontale, in aceeasi derivatii apar bufee de unde lente, nu se inregistreaza paroxism tip comitial.
Se recomanda:
1. tratament medicamentos cu vitamina B complex 0.5ml/2ori pezi/20 zile pe luna; Encephabol sirop 0.5ml/2ori pezi/20 zile pe luna
2. tratament de recuperare continuu
Nachricht bearbeitet (09.08.07 17:48)
|
|